۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 942558

در سوگواره نوحه «معجزه مادری» بنا است از نوحه‌های برتر امسال تجلیل شود. تقدیر از زنان فعال حوزه هیات با «نشان فاطمی» از دیگ برنامه‌های این سوگواره است.

زنان فعال در هیأت، «نشان فاطمی» می‌گیرند

بر همین اساس، در این سوگواره موضوعات و محورهایی در نظر گرفته شده که بیشترشان رویکرد مادری و خانواده را در بردارد. این سوگواره دارای ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه(س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه(س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه(س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا هر نوحه‌سرا حداکثر ۵ اثر می‌تواند ارسال کند و علاقه‌مندان برای شرکت تا ۲۸ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را در ایتا یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۸۲۲۳۹۹۰ ارسال نمایند. لازم به ذکر است که آثار ارسالی باید در فاطمیه ۱۴۰۲ سروده شده باشد. آثار ارسالیِ اجراشده در هیأت دارای امتیاز ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی هستند و اختتامیه این سوگواره چهارشنبه ۶ دی‌ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد.

در این طرح همچنین قرار است از ۱۳۵ نفر از بانوان بهشت (زنان فعال حوزه هیئت) که به نوعی با دستگاه هیئت مرتبط هستند، با نشانی تحت عنوان «نشان فاطمی» تقدیر شود. این اتفاق در سراسر کشور در ایام فاطمیه اول شروع شده و تا فاطمیه دوم و سپس میلاد خانم حضرت زهرا (س) ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.